Մայրենի վարժ.30
Մարդուն իր ամբողջ կյանքում ուղեկցում էր
ձայնը:Մարդը բացարցակ յռություն պայմաներում վատ է զգում նրան պատում երկուղի ու անհարմարության զգացում:բացարցակ
լռությունը խավարում է մարդու նարդայն համակարգն այնպես ինրպես և անվերք աղմուկը:Արոտը
հրաբուխները ձայնը,ծովային մասնկները և այլ աղմւկները անհանգստացնում են մարդում:Կան
բնական աղմուկները ուլ,ինչպես թռչունների դայլայլը, աղբյուների կարկաչունը,ծովի ալիքների
համընթաց հաճելի են մարդկանց համար, բարերար են ներգոծում նրանց նարդայն համարգի վրա:Տհաճ
աղմուկը քայքայում է մարդու առողջությունը:աղմուկի հետ են կապվում լսողության կորուստը,
նյարդահոգեկան և մտորըն ու նակություների նվազումը
ԶԱՐՄԱՆԱԼԻ ԱՇՈՒՆ
Այս աշունը եկավ, բացվեց, ինչպես երբեք,—
Եկավ, ինչպես զինվոր ու ղեկավար.—
Այս աշունը բերեց իմաստության երգեր
Եվ պայքարի կանչեց — ապագայի համար։—
Եկավ, ինչպես զինվոր ու ղեկավար.—
Այս աշունը բերեց իմաստության երգեր
Եվ պայքարի կանչեց — ապագայի համար։—
Եվ աշնան ցուրտ քամին ինձ մարտակոչ թվաց,
Թվաց կռվի կանչող հնչուն շեփոր,—
Եվ անձրևի շնչով երբ երեսիս հևաց —
Ինձ զգացի ես թարմ — և անչափ նո՛ր։ —
Թվաց կռվի կանչող հնչուն շեփոր,—
Եվ անձրևի շնչով երբ երեսիս հևաց —
Ինձ զգացի ես թարմ — և անչափ նո՛ր։ —
Եվ անձրևի թելերն ինձ թվացին թելեր՝
Աշխարհներին կապող և կյանքին խո՛ր,—
Աշխարհներին կապող և կյանքին խո՛ր,—
Կարծես ծառե՛րն անգամ պայքարի են ելել,
Որ թոթափեն հույզերը — և դառնան նոր...
Որ թոթափեն հույզերը — և դառնան նոր...
Շրշյուն աշունն այսօր ինձ՝ գործ ու կյանք
վսեմ
Եվ ո՛չ թե մուժ ու մահ ու անկում է գուժում։—
Օ, հիրավի, երբե՛ք ես չեմ տեսել
Եվ ո՛չ թե մուժ ու մահ ու անկում է գուժում։—
Օ, հիրավի, երբե՛ք ես չեմ տեսել
Այնքան շատ են խոչնդոտները ու խանգարողները,որ էլ ոչինչ չեմ
ուզում անել:ցույց տուր շնորքդ թող տեսնեն թե ինչ ես անում նախորոգ ամեն ինչ պատրաստել
էր:Որ հետո իրար չխառնեն նախորոգ խնդրեց ու հանգիստ դուրս եկավ կարծես ոչինչ չի եղել
հեթանոսական մեհյան տեղում է կառուցվել այս տաճարը:Շատ նրբանկատ մարդ է երբեք ընկերներիս
մոտ ինզ դիտողություն չի անում:
2.Հուղիկ-կամաց,սուսուփուս
Ողորմելի-խղճալի
Շլացնել-զարմացնել,ապշեցնել
Հառաչ-հառաչանք,դժգոհություն
Հանդգնություն-խիզախություն
1.Արտաքո-նման,արտաքնից
Կարգել-պաշտոն տալ,նշանակել
Դարիկոն-հարկ,վերնահարկ
Շվարել-ապշել,զարմանալ
Մայրենի
Էս ամառվա արձակուրդներին հանգստացել եմ Սևանում և Կարբի
ձորում,Ես Սեևանում նավ նստելու ժամանակ նավից ընկել եմ ջուրը:Իսկ Կարբի ձորում երբ
լողում էինք սարի վրայից մեծ քանակությանբ ավազ թափվեց լողավազանի մեջ:
1. Գրի՛ր բառեր, որոնց մեջ է հնչյունն արտւսահայտվի է տառով`
ա)բառասկզբում,Էրիկ,էշ,էռնեք
բ) բառամիջում,վայրեջք,գոմէշ
գ) բառավերջում:մանրէ,
2.Գրի՛ր բառեր, որոնց մեջ է հնչյունն արտահայտվի ե տառով`
ա) բառասկզբում,ելեկտրաեներգիա
բ) բառամիջում,Խնձորեսկ,ելեկտրաեներգիա
գ) բառավերջում:երկաթե,բետոնե
22.Կետերի փոխարեն դհ, դ, կամ թ գրի՛ր:
Ընդացք, ընդարձակ, անընդատ, ընդմիջել, ընդանուր, ընդամենը, ընդանալ, ընթրել, ակնթարթ, անդադար, ընթերցել, ընդառաջ, անընթեռնելի:
27.Բաց թողնված տառերր լրացրո՛ւ:
«Օդային ամրոց» արտահայտությունը նշանակում է անպտուղ եր.ակա.ություն, իզուր երազանք, անիրագործելի պլաններ: Այդ արտահայտությունը վերագրում են քրիստոնեական քարոզի. Ավգուստիանոսին, որն իր աշխատությաններից մեկում խոսում է օդային շինարարության մասին: Հետագայում մարդի. այդ արտահայտությանը գործածում են ձևափոխված` «Օդային ամրոց» ձևով:
28.Բաց թողնված տառերը լրացրո՛ւ:
Մեռյալ ծովի ջուրն այնքան աղի է, որ այնտեղ ոչ մի կենդանի եաակ չի կարող ապրել: Արևմտյան Ասյայի տո.ակեզ ւսնսանձր. կլիմայի պատճառով անընդհատ շատ ջուր է գոլորշիանամ ծովի մակերևույթից, իսկ լուծված աղերը մնում են ծովում ու մեծացնում ջրի աղիությունը: Ծովում խորանալուն զուգընթաց` աղիաթյունն աճում է: Աղերը Մեռյա լծովի քարորդ մասն են կազմում, նրա մեջ աղերի ընդհանուր քանակը քառասուն միլիոն տոննա է:
29.Բաց թողնված տառերը լրացրո՛ւ:
Ամերիկյան մի ակումբում, որտեղ երաժշտությունն անդադար որոտում է, կարելի է անդո.. գտնել: Ա.տոմատի մեջ տասը ցենտ են գցում, և այն երեք րոպյով անջատվում է: Տասը ցենտը քիչ չէ, բայց ինչքա՜ն հաճելի էր թվում այն անդորը, որի համար անճա.բ կանփկ վճարել ես: Հազար ին հարյուր հիցունին.թվին ամերիկյան ռադ..ն մի անսովոր հաղորդում տվեց:Ունկնդիրների ուշադրությանը ներկայացրին մի լուր` աղմուկի դեմ պայքարող կազմակերպություն ստեղծելու մասին, ու ընդ.ուպ մինչև տասնհինգ .ոպեանոց հադորդման վերջը տվող լռություն:
30.Բաց թողնված տառերը լրացրու՛:
Մար.ուն իր ամբողջ կյանքում ուղեկցում է ձայնը: Մար.ը բացարցակ լռության պայմաններում վատ է զգում. նրան պատում է երկյուղի ու անհարմարության զգացում: Բացարցակ լռությունը խա.արում է մար.ու նյարդային համակարգն այնպես, ինչպես և անվերջ աղմուկը: .րոտը, հրաբուխների ձայնը, ծովային մ..իկները և այլ աղմուկներ անհանգստացնում են մարդուն: Կան բնական աղմուկներ .լ, ինչպես թռչունների դայլայլը, ա..յուրների կարկաչյունը, ծովի ալիքների համընթաց ճողփ..նը, հաճելի են մարդկանց համար, բարերար են ներգործում նրանց նյարդային համակարգի վրա: Տհաճ աղմուկը քայքայում է մարդու առողջությունը: Աղմուկի հետ են կապվում լսողության կորուստը, նյարդահոգեկան հիվանդությունների ա1ճը, ֆիզիկական և մտաոր ընդունակությունների նվազումը:
31.Տրված բառերը տողադարձի՛ր բոլոր հնարավոր ձևերով:
Աստղային,- աս-տղային աստղա-յին: անկողմնակալ-անկող-մնակալ անկողմնա-կալ միջատներ-միջ-ատներ,միջատ-տներ առաջխաղացում-առաջ-խաղացում զաղտնավանկ-գաղտ-նավանակ գաղտնա-վանկ բացատրել-բաց-ատրել,բացատ-րել կենտրոնացում-կենտրո-նացում,կենտռոնա-ցում անտառածածկ-անտա-ռածածկ,անտառածածկ հյուրասիրել-հյու-րասիրել,հյուրասի-րել:
33. Տրված բառերը տողադարձի՛ր բոլոր հնարավոր ձևերով:
Արդյունք-արդ-յունք աղ-բյուր, առ-յուծ, ալ-յուր, արյու-նատար արյու նա-տար, առկա-յություն առկայու-թյուն, երև-անյան երևան-յան, Էութ-յուն, վայր-կյան, մրջ-յուն, տեղե-կություն տեղեկու-թյուն:
36.Տրված բառերը տողադարձի՛ր բոլոր հնարավոր ձևերով:
Թեթև-ակի, երևա-կայություն, լայնա-տերև, հևի-հև, ձևա-մոլ, մտա-սևեռ, կեղևա-պատ:
37.Տրված բառերը տողադարձի՛ր բոլոր հնարավոր ձևերով:
Տար-օրի-նակ-ություն, ըն-դօ-րին-ակել, կոր-ծա-նար-ար, ա-պօրի-նի, մեղ-մօ-րոր, ան-նշ-ան, ան-սրտ-որեն, ագ-դա-նշան, նա-խագծ-ել, ծաղ-կաթ-մբեր:
Комментариев нет:
Отправить комментарий