вторник, 15 ноября 2016 г.

մայրենի

                                                           
                                                  Մայրենի վարժ.30

 Մարդուն իր ամբողջ կյանքում ուղեկցում էր ձայնը:Մարդը բացարցակ յռություն պայմաներում վատ է զգում նրան  պատում երկուղի ու անհարմարության զգացում:բացարցակ լռությունը խավարում է մարդու նարդայն համակարգն այնպես ինրպես և անվերք աղմուկը:Արոտը հրաբուխները ձայնը,ծովային մասնկները և այլ աղմւկները անհանգստացնում  են  մարդում:Կան բնական աղմուկները ուլ,ինչպես թռչունների դայլայլը, աղբյուների կարկաչունը,ծովի ալիքների համընթաց հաճելի են մարդկանց համար, բարերար են ներգոծում նրանց նարդայն համարգի վրա:Տհաճ աղմուկը քայքայում է մարդու առողջությունը:աղմուկի հետ են կապվում լսողության կորուստը, նյարդահոգեկան և մտորըն ու նակություների նվազումը

ԶԱՐՄԱՆԱԼԻ ԱՇՈՒՆ
Այս աշունը եկավ, բացվեց, ինչպես երբեք,—
Եկավ, ինչպես զինվոր ու ղեկավար.—
Այս աշունը բերեց իմաստության երգեր
Եվ պայքարի կանչեցապագայի համար։—
Եվ աշնան ցուրտ քամին ինձ մարտակոչ թվաց,
Թվաց կռվի կանչող հնչուն շեփոր,—
Եվ անձրևի շնչով երբ երեսիս հևաց —
Ինձ զգացի ես թարմ — և անչափ նո՛ր։ —
Եվ անձրևի թելերն ինձ թվացին թելեր՝
Աշխարհներին կապող և կյանքին խո՛ր,—
Կարծես ծառե՛րն անգամ պայքարի են ելել,
Որ թոթափեն հույզերը — և դառնան նոր...

Շրշյուն աշունն այսօր ինձ՝ գործ ու կյանք վսեմ
Եվ ո՛չ թե մուժ ու մահ ու անկում է գուժում։—
Օ, հիրավի, երբե՛ք ես չեմ տեսել



Այնքան շատ են խոչնդոտները ու խանգարողները,որ էլ ոչինչ չեմ ուզում անել:ցույց տուր շնորքդ թող տեսնեն թե ինչ ես անում նախորոգ ամեն ինչ պատրաստել էր:Որ հետո իրար չխառնեն նախորոգ խնդրեց ու հանգիստ դուրս եկավ կարծես ոչինչ չի եղել հեթանոսական մեհյան տեղում է կառուցվել այս տաճարը:Շատ նրբանկատ մարդ է երբեք ընկերներիս մոտ ինզ դիտողություն չի անում: 

2.Հուղիկ-կամաց,սուսուփուս
Ողորմելի-խղճալի
Շլացնել-զարմացնել,ապշեցնել
Հառաչ-հառաչանք,դժգոհություն
Հանդգնություն-խիզախություն

1.Արտաքո-նման,արտաքնից
Կարգել-պաշտոն տալ,նշանակել
Դարիկոն-հարկ,վերնահարկ
Շվարել-ապշել,զարմանալ

                                                              Մայրենի

Էս ամառվա արձակուրդներին հանգստացել եմ Սևանում և Կարբի ձորում,Ես Սեևանում նավ նստելու ժամանակ նավից ընկել եմ ջուրը:Իսկ Կարբի ձորում երբ լողում էինք սարի վրայից մեծ քանակությանբ ավազ թափվեց լողավազանի մեջ:


1. Գրի՛ր բառերորոնց մեջ է հնչյունն արտւսահայտվի է տառով`
 ա)բառասկզբում,Էրիկ,էշ,էռնեք
 բբառամիջում,վայրեջք,գոմէշ
 գբառավերջում:մանրէ,
2.Գրի՛ր բառերորոնց մեջ է հնչյունն արտահայտվի ե տառով`
աբառասկզբում,ելեկտրաեներգիա
բբառամիջում,Խնձորեսկ,ելեկտրաեներգիա

գբառավերջում:երկաթե,բետոնե

22.Կետերի փոխարեն դհդկամ  թ գրի՛ր:

       Ընդացքընդարձականընդատընդմիջելընդանուրընդամենըընդանալընթրելակնթարթանդադարընթերցելընդառաջանընթեռնելի:

27.Բաց թողնված տառերր լրացրո՛ւ:

    «Օդային ամրոց» արտահայտությունը նշանակում է անպտուղ եր.ակա.ությունիզուր երազանքանիրագործելի պլաններԱյդ արտահայտությունը վերագրում են քրիստոնեական քարոզիԱվգուստիանոսինորն իր աշխատությաններից մեկում խոսում է օդային շինարարության մասինՀետագայում մարդիայդ արտահայտությանը գործածում են ձևափոխված` «Օդային ամրոց» ձևով:

28.Բաց թողնված տառերը լրացրո՛ւ:

     Մեռյալ ծովի ջուրն այնքան աղի էոր այնտեղ ոչ մի կենդանի եաակ չի կարող ապրելԱրևմտյան Ասյայի տո.ակեզ ւսնսանձրկլիմայի պատճառով անընդհատ շատ ջուր է գոլորշիանամ ծովի մակերևույթիցիսկ լուծված աղերը մնում են ծովում ու մեծացնում ջրի աղիությունըԾովում խորանալուն զուգընթացաղիաթյունն աճում էԱղերը Մեռյա լծովի քարորդ մասն են կազմումնրա մեջ աղերի ընդհանուր քանակը քառասուն միլիոն տոննա է:
29.Բաց թողնված տառերը լրացրո՛ւ:
 Ամերիկյան մի ակումբումորտեղ երաժշտությունն անդադար որոտում էկարելի   է անդո.. գտնելԱ.տոմատի մեջ տասը ցենտ են գցումև այն երեք րոպյով անջատվում էՏասը ցենտը քիչ չէբայց ինչքա՜ն հաճելի էր թվում այն անդորըորի համար անճա.բ կանփկ վճարել եսՀազար ին հարյուր հիցունին.թվին ամերիկյան ռադ..ն մի անսովոր հաղորդում տվեց:Ունկնդիրների ուշադրությանը ներկայացրին մի լուրաղմուկի դեմ պայքարող կազմակերպություն ստեղծելու մասինու ընդ.ուպ մինչև տասնհինգ .ոպեանոց հադորդման վերջը տվող լռություն:

30.Բաց թողնված տառերը լրացրու՛:
          Մար.ուն իր ամբողջ կյանքում ուղեկցում է ձայնըՄար.ը բացարցակ լռության    պայմաններում վատ է զգումնրան պատում է  երկյուղի ու անհարմարության զգացումԲացարցակ լռությունը խա.արում է մար.ու նյարդային համակարգն այնպեսինչպես և անվերջ աղմուկը: .րոտըհրաբուխների ձայնըծովային մ..իկները և այլ աղմուկներ անհանգստացնում են մարդունԿան բնական աղմուկներ .լինչպես թռչունների դայլայլըա..յուրների կարկաչյունըծովի ալիքների համընթաց ճողփ..նըհաճելի են մարդկանց համարբարերար են ներգործում նրանց նյարդային համակարգի վրաՏհաճ աղմուկը քայքայում է մարդու առողջությունըԱղմուկի հետ են կապվում լսողության կորուստընյարդահոգեկան հիվանդությունների ա1ճըֆիզիկական և մտաոր ընդունակությունների նվազումը:

31.Տրված բառերը տողադարձի՛ր բոլոր հնարավոր ձևերով:
        Աստղային,- աս-տղային  աստղա-յին: անկողմնակալ-անկող-մնակալ անկողմնա-կալ  միջատներ-միջ-ատներ,միջատ-տներ առաջխաղացում-առաջ-խաղացում զաղտնավանկ-գաղտ-նավանակ  գաղտնա-վանկ բացատրել-բաց-ատրել,բացատ-րել կենտրոնացում-կենտրո-նացում,կենտռոնա-ցում  անտառածածկ-անտա-ռածածկ,անտառածածկ հյուրասիրել-հյու-րասիրել,հյուրասի-րել:

33. Տրված բառերը տողադարձի՛ր բոլոր հնարավոր ձևերով:
      Արդյունք-արդ-յունք  աղ-բյուրառ-յուծալ-յուրարյու-նատար արյու   նա-տարառկա-յություն առկայու-թյուներև-անյան երևան-յանԷութ-յունվայր-կյանմրջ-յունտեղե-կություն տեղեկու-թյուն:

36.Տրված բառերը տողադարձի՛ր բոլոր հնարավոր ձևերով:

Թեթև-ակիերևա-կայությունլայնա-տերևհևի-հևձևա-մոլմտա-սևեռկեղևա-պատ:

37.Տրված բառերը տողադարձի՛ր բոլոր հնարավոր ձևերով:

 Տար-օրի-նակ-ությունըն-դօ-րին-ակելկոր-ծա-նար-արա-պօրի-նիմեղ-մօ-րորան-նշ-անան-սրտ-որենագ-դա-նշաննա-խագծ-ելծաղ-կաթ-մբեր:

Комментариев нет:

Отправить комментарий

9-1 ֆիզիկա երկրորդ կիսամյակ

                                    ՖԻԶԻԿԱ Լույս Լույսը   էլեկտրամագնիսական ճառագայթում է , որն արձակվում է տաքացած կամ   գրգռ...